12 Juli 2005

Dumbling - oder warum ich kein Chinese bin!


Sodala. Hia mol a Foto vom Dumpling Essen. Dumpling hoasst uebersetzt ja nix anders als Knedel oder Kloss. Naja, oba in Wirklichkeit sans halt dann eher so Maultaschen, also quasi Mehltaschen mit Fuellung. Das die Asiaten selbige dann etwas anders fuellen als wir brauch i etz wohl net erzaehln. Haben zwoa veschiedne Sorten gmacht. Einmal mit Fleisch und einmal ohne. Was des restliche Zeugs war ko i bloss ratn. Zwuefeln,... und ... ?? Nix desto trotz wors ganz guad und i leb no! Des Ganze is scho ganz witzig wenn de alle in da Kuech rumsteh und jeda irgendwia rumwerglt. I glab meine Dumplings han net ganz so normgerecht ausgfalln, aber mei, sollns froh sei das i koan siassn Senf dazu verlangt hob. An guaden Tee kinna`s scho macha, muas ma ehrlich zuag`steh.

Bin dann also Samstog aufd Nacht hoam und mia woar sauschlecht. Gott sei Dank hob i den Blutwurz mit. Hod a nix g`holfn. Also wei`s eh scho wurscht is hab i mir no an Film angschaut a Hoibe drunga und ab ins Bett. Sonntag wollt i ja dann mit dem Mountaineering Club auf an Ausflug fahrn, oba als i dann um hoibe Achte ausm Fenster schau - Sauweda. No way. Hob mir dann an gmiatlichen Sonntag gmacht mit Essengeh und rumliegn. Hob blos glacht wann i wieder in de Nachrichten gsegn hob wia`s se`s alle daregnt hod. Das des dann glei so schlimm war das oan in seim Auto vom Bamm daschlogn hod hed i net dacht. Auf jedn Fall koa Weda fuer drassd. Is scho aergerlich des Weda.
Aber es kann bloss bessa werdn.

Gestan hob i dann mal mit a poar Professorn gred, wos i so macha kann. Mal schaun wos des so werd. Schwimma lasst se`s supa im Sportzentrum.

Als i auf Nacht dann no mal wega dem Handy bei dem Betreiber angerufen hab, habn die mir irgendwas erzaehlt, dass T-mobil, Vodafone und E-Plus Vertraege mit Australien haetten, Telekom aber nicht. Also ich kann von meinem Handy aus zu Hause anrufen, aber die net bei mir. Ausgezeichnet. Is ja a viel billiger a so. Ob des so stimmt woas i net, weils irgendwia scho komisch is. Aber wir haben etz in der Wohnung auch Festnetz. Da ist des dann kein Problem mehr. Und hoffentlich habn wir a bald Internet. Dann kann i Skype mal endlich nutzen. Festnetznummer: 0249538948 (Laenderkennung 0061). Net wundern, da geht sicha wer auf Englisch ans Telefon.

Heut war offizielle Begruessung und so allgemeiner Zeug an der Uni. Hats dann auch Barbeque gebn. Sind viele Asiaten und Amis hier. Wenige Deutsche sind auch zu finden.
I erzaehl mal lieba net was i no so alles plant hab de Woch sondern post einfach imma was i gmacht hab. Ist einfacher.

9 Kommentare:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

Kommentar veröffentlichen

<< Home

Comments:
dere max

hab dich heut rückgemeldet.
darfst also auch weiterhin in rbg studieren...

ansonsten: nix neues. schaun eigentlich die aussies auch tour de france an oder wissen die gar net was des is?
interessiert mich etz irgendwie mal.
 
wow, das is echt mal ein heftiges foto, das macht mir ja gleich angst. können die wenigstens auch alle kung fu oder sowas? das mit den schuhen, ich weiß net wann ich mal wieder in rgb bin...
 
hast du eignlich scho a handy gholt @gloana.

des foto find i geil.du passt da so richtig dazu:D

des kann i mir a net vorstelln, dass die telekom kein vertrag hat, wenn die andan alle ein ham. wenn dann eher umgekehrt...ok i installier skype a. dann koenn ma mal telefoniern.ka wie teuer des sonst waer.
 
Dere!

Ausgezeichnet Don!
Ja des kommt sogar live. Des gute daran ist, das des halt so aufd Nacht kommt, also Abends vorn
Fernseh und Tour kucken, falls grad kei Party ist... hehe

des mit den Schuhen waer echt Spitze! Weil die Kletterschuhe hier kosten halt viel zu viel!
Evtl kann ja da Don mal beim Sports Expert vorbeischauen und La Sportiva Kletterschuhe Modell Miura (so gelb-gruen) in Groesse 44 1/2 fuer mich kaufen. Sollten so 65-70 Euro kosten.

des mit Skype ist auf jeden fall die kostenguenstigste Loesung.
 
seeeeehr gute idee, wollt ich auch vorschlagen: vielleicht kauft die schuhe einer deiner kollegen hier in deiner hood. und wenn net, dann geh ich das naechste mal wenn ich in rgb bin mitn donny/michi oder keine ahnung wer noch und überhaupt zum einkaufen
:D
 
prrrrt-prrrrt
 
hä?highway geheimsprache?
 
Cannes-Kundige kennen sich aus...
 
yeah!!!
prrrthh prrrthh

I bin da Biervampir!
 
Kommentar veröffentlichen